HEALTHY LIFESTYLE

11319456185_ca6ecde7dd_oDSC_04158566499954_eb94e12cc4_bDSC_3045DSC_2866Pannenkoektaart met honing-vanillesiroop3Als je wat kilo’s wilt afvallen zul je minder moeten eten. Het hongergevoel is vaak de belangrijkste reden waarom je stopt met diëten. Je kunt je honger stillen zonder extra calorieën tot je te nemen. Het eten van bepaalde voedingsmiddelen stuurt een signaal naar je hersenen dat je klaar bent met eten en zorgt voor minder eetlust.


Appel cake met kaneel2

Eet een appel een half uur voor je maaltijd. De vezels en het water zal je een vol gevoel geven, zodat je tijdens je maaltijd minder eet.

DSC_3045Avocado. Eet een halve avocado tijdens je lunch. De rest van de middag behoud je een verzadigd gevoel.

DSC_0415Soep. Door een kommetje bouillon te eten als voorgerecht zal je minder eten tijdens je hoofdmaaltijd. Ze halen het ergste hongergevoel weg en ze vullen je maag met weinig calorieën.
DSC_7539Pure chocolade. Het helpt je je zoete trek te verminderen. Zo simpel is dat.
8566494362_dbf5202ecb_bEieren. Begin je dag met eieren en je bent verzadigd tot de lunch.
Pannenkoektaart met honing-vanillesiroop3Noten. Ze zijn rijk aan gezonde onverzadigde vetten die samen met de eiwitten en de vezels goed voor je spijsvertering zijn en je bloedsuikerspiegel stabiel houdt.

Geef een reactie